فعال سازی navigation bar در اندروید باکس های مختلف

فعال سازی Navigation Bar

فعال سازی Navigation Bar

در بعضی از برندهای اندروید باکس از جمله تسکو باکس نرم افزار Navigation Bar به صورت پیش فرض روی آن نصب است و فقط باید آن را فعال سازی کنید. در غیر این صورت میتوانید آن را دانلود و روی اندروید باکس خود نصب نمایید. با ما همراه باشید. 

کار نرم افزار Navigation Bar چیست؟

نحوه فعال سازی آن در تسکو باکس

همانطور که پیش تر گفته شد اگر از دستگاه اندروید باکس تسکو استفاده می کنید، Navigation Bar به صورت پیش فرض وجود دارد. فقط کافیست اقدام به فعال سازی آن نمایید. به این صورت که بر روی نرم افزار کلیک و گزینه بالا سمت راست که مربوط به دکمه off و on است را انتخاب کنید.

به دلیل اینکه این امکان وجود دارد که در برخی موارد موجب اختلال عملکرد برخی مدل های موس یا ریموت کنترل های جایرو، یا به اصطلاح ایر موس شود و به صورت لرزش در نشانگر موس خود را نشان می دهد. بنابراین به صورت پیش فرض در تسکو باکس به حالت غیر فعال است.

نحوه نصب Navigation Bar در سایر اندروید باکس ها

اما چنانچه دستگاه اندروید باکس شما برند دیگری است و این نرم افزار روی آن تعبیه نشده است، می توانید به سادگی از طریق لینک زیر اپلیکیشن را نصب کنید. سپس با توجه به راهنمای آن از بخش سرویس های اندروید این امکان را فعال نمایید.

برای دانلود این اپلیکیشن اینجا کلیک کنید.

فراموش نکنید چنانچه از ایرموس یا موس استفاده می کنید و نشانگر دچار لرزش شد به سادگی با غیرفعال کردن این سرویس مشکل برطرف خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برایمان مهم است، لطفا دیدگاه خود را بیان کنید.x
()
x