انتشار نسخه 12.1 تسکوباکس

انتشار نسخه 12.1 تسکوباکس

نسخه 12.1 در حال حاضر آخرین نسخه و برطرف کننده کندی برخی دستگاه ها در شرایط فعلی اینترنت کشور است.

تسکوباکس نسخه 12.1 از رابط کاربری خود را بر پایه Next UI منتشر کرد. تسکوباکس از نسخه دهم به بعد از رابط کاربری Next UI استفاده کرده که بنابر نتایج نظرسنجی ها بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. برای دریافت نسخه دوازدهم به روز رسانی تسکوباکس،سریع ترین روش، استفاده از گزینه به روز رسانی در پنل کاربری دستگاه (ردیف اول در صفحه اصلی) است. همچنین می توانید در صورت بروز هر مشکلی، بسته به ورژن اندروید دستگاه خود فایل های به روز رسانی را از همین صفحه دریافت کرده و نصب نمایید.

در نسخه دوازدهم تسکوباکس که سومین نسخه مبتنی بر رابط کاربری Next UI است (نسخه دهم اولین نسخه مجهز به این رابط کاربری بود) همچنان دسترسی به بیش از 1000 عنوان از فیلم ها و سریال های فیلیمو به صورت رایگان برای کاربران فراهم شده است. لازم به ذکر است که کاربرانی که دستگاه تسکو باکس آن ها از اندروید 10 برخوردار است می توانند اشتراک سه ماهه فیلیمو را به صورت رایگان فعال سازی کنند.

ضمنا در این نسخه دسترسی به پخش زنده رویدادها و شبکه های تلویزیونی، آشنایی با محصولات سازگار با تسکوباکس و خرید آن ها با تخفیف ویژه از طریق فروشگاه تلویزیونی، و امکاناتی دیگر مانند مونیتورینگ لحظه ای سرعت اینترنت و بررسی پیوسته وضعیت حافظه برای شما فراهم شده است که می توانید با مشاهده ویدئوی معرفی نسخه 12.1 از جزییات آن آگاه شوید:

برای استفاده از این نسخه، مانند گذشته کافیست در دستگاه تسکوباکس خود از بخش پنل کاربری، بر روی به روز رسانی کلیک نمایید.

نحوه دریافت به روز رسانی

کاربرانی که به وسیله پنل کاربری و به صورت اتوماتیک به روز رسانی کرده اند، همه کارها به صورت خودکار انجام خواهد شد. اما اگر به هر دلیلی موفق به اجرای به روز رسانی اتوماتیک از طریق پنل کاربری خود نشده اید می توانید به سادگی و بر اساس نسخه اندروید دستگاه خود، بر روی لینک های زیر کلیک کرده و آخرین نسخه رابط کاربری تسکوباکس (نسخه 12.1) قدرت گرفته از Next UI را به صورت دستی دانلود و نصب کنید.

 

TSCOBOX | Version 12.1 | Android 9

TSCOBOX | Version 12.1 | Android 10

در نهایت فایل دانلودی را به کمک حافظه فلش یا … به تسکوباکس انتقال دهید و نصب نمایید.

4.1 12 رای ها
امتیازدهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برایمان مهم است، لطفا دیدگاه خود را بیان کنید.x
()
x