مراحل راه اندازی تسکو باکس

راه اندازی دستگاه اندروید باکس تسکو (تسکو باکس)

راه اندازی دستگاه اندروید باکس تسکو (تسکو باکس)

اولین اقدام بعد از خرید هر اندروید باکسی راه اندازی آن است. این دستگاه، راه اندازی پیچیده ای ندارد و فقط کافیست با طی کردن چند مرحله ساده از آن بهره مند شوید. در این مقاله راهنمای گام به گام راه اندازی تسکو باکس را شرح خواهیم داد.

نصب فیزیکی و راه اندازی دستگاه تسکو باکس

اتصال کابل HDMI

نخستین مرحله برای راه اندازی دستگاه تسکو باکس، متصل کردن کابل HDMI است. دستگاه را به کمک کابل HDMI که درون جعبه قرار دارد، به تلویزیون وصل کنید. حتما توصیه می کنیم که از کابل خود دستگاه استفاده نمایید، چون همانطور که می دانید کابل HDMI نامناسب، کیفیت صدا و تصویر شما را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین استفاده از این کابل بهره گیری از ویژگی HDMI CEC را برای شما تضمین می کند.

متصل کردن آداپتور برق

دومین اقدام برای راه اندازی دستگاه، اتصال فیش آداپتور به دستگاه و سپس متصل کردن آداپتور برق به پریز است. به محض اتصال آداپتور به برق دستگاه روشن خواهد شد و نوار نورانی اطراف دستگاه به کار می افتد. سپس مطابق عکس زیر به صفحه تنظیمات اولیه وارد می شوید و شاهد یک صفحه خوش‌آمدگویی خواهید بود.

مرحله اول راه اندازی دستگاه تسکو باکس

بر روی دکمه start کلیک کنید و وارد مرحله بعدی که مربوط به انتخاب زبان دستگاه است، شوید.

انتخاب زبان در اندازی تسکوباکس

در این مرحله از راه اندازی اگر روی انتخاب زبان کلیک کنید می توانید فهرستی از زبان های مختلف را ببینید. در این آموزش زبان دستگاه انگلیسی انتخاب شده است. بعد از انتخاب زبان مورد نظر خود گزینه next را بزنید و وارد مرحله بعدی شوید.

اتصال اینترنت در راه اندازی اندروید باکس تسکو

این مرحله مربوط به اتصال اینترنت دستگاه شماست. به گزینه INTERNET CONNECTION وارد شوید و نوع اتصال دستگاه خود به اینترنت را تعیین کنید. اگر تمایل به استفاده از وای فای دارید، تیک وای فای را روشن کنید که بتوانید شبکه های قابل دسترس را دیده و به شبکه مورد نظر خود متصل شوید. بعد از اتصال اینترنت دستگاه، مجددا NEXT را بزنید و وارد قسمت UPDATE شوید.

مرحله آپدیت راه اندازی

در این بخش از راه اندازی شما باید نگاهی به قسمت Device Version که در بالای صفحه قرار دارد، بیاندازید. اگر شماره ورژن Device Version با شماره ورژن Last Published Version یکی بود، یعنی دستگاه پیش رو از آخرین به روز رسانی تسکو باکس بهره مند است، و با فشردن NEXT  وارد مرحله بعدی شوید. در غیر اینصورت با فشردن گزینه UPDATE باید اقدام به به روز رسانی نسخه لانچر دستگاه خود کنید.

اگر تمام مراحل راه اندازی دستگاه را به درستی انجام دهید، با صفحه زیر روبرو خواهید شد.

مرحله پایانی راه اندازی تسکوباکس

روی گزینه FINISH کلیک کرده و وارد صفحه اصلی دستگاه اندروید باکس خود شوید. در این مرحله با پیغامی در رابطه با فعالسازی GPS دستگاه روبرو می شوید که با فشردن قسمت Allow می توانید شبیه ساز GPS دستگاه خود را فعال کنید.

اجازه دسترسی به موقعیت جغرافیایی

از دستگاه تسکو باکس خود لذت ببرید.

لازم به ذکر است که به طور کلی اساس راه اندازی تمامی اندروید باکس ها با برندهای مختلف تقریبا مشابه هستند. اما برای اطلاعات بیشتر و راه اندازی سایر برندهای اندروید باکس می توانید مقاله آموزش کامل اتصال اندروید باکس به تلویزیون را مطالعه نمایید.

4.2 5 رای ها
امتیازدهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برایمان مهم است، لطفا دیدگاه خود را بیان کنید.x
()
x