عدم ارتقا نسخه اندروید با به روزرسانی اندروید باکس

چرا با به روزرسانی اندروید باکس، نسخه اندروید آن ارتقا پیدا نمی کند؟

چرا به روزرسانی نسخه اندروید دستگاه های اندروید باکس منتشر نمی شود؟

عدم ارتقا نسخه اندروید با به روزرسانی اندروید باکس

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که از جانب کاربران اندروید باکس مطرح می شود در خصوص نحوه به روزرسانی اندروید باکس و عدم ارتقا نسخه اندروید آن ها با وجود به روزرسانی است که گاها فکر می­ کنند عملیات مربوط به روز رسانی را به درستی انجام نداده اند. یا اینکه به روزرسانی که از سمت شرکت سازنده منتشر می شود دچار ایراداتی است و روی دستگاهشان اعمال نمی شود.

لازم به توضیح است… هر دستگاهی در طول دوره استفاده خود آپدیت هایی را دریافت می کند که لزوما باعث ارتقا نسخه اندروید آن نمی شود. در واقع انتشار این آپدیت ها از سمت شرکت سازنده مربوط به لانچر است که باعث بهبود باگ های سیستمی و رابط کاربری دستگاه می شود و در نهایت دسترسی راحت تر و لذت بخش تری را برای کاربران خود فراهم خواهد آورد.

همچنین لازم به ذکر است که برای ارتقا اندروید نیاز به تغییر در ساختار پردازنده اصلی وجود دارد. زیرا با توجه به تغییرات زیرساختی که در اندروید نسخه های بالاتر صورت می گیرد. لازم است که دستگاه های مجهز به پردازنده های نسل جدیدتر تهیه شود. چرا که هر سخت افزار آخرین ورژنی که ساپورت می کند همان نسخه اندرویدی است که در دستگاه طراحی می شود.

بنابراین همان طور که در مقاله 14 راهنمای کلیدی در انتخاب خرید بهترین اندروید باکس توضیح داده شد، یکی از نکاتی مهمی که در زمان خرید اندروید باکس باید به آن توجه شود نسخه اندروید دستگاه است.

زیرا برندهای تولید کننده محصولات اندرویدی این بروزرسانی‌ها را برای دستگاه‌های خود دیرتر ارائه خواهند کرد. دلیل این موضوع هم بهینه‌سازی‌هایی است که باید این شرکت‌ها در عملکرد سیستم عامل اندروید خود اعمال کنند تا در کنار محصولاتشان بهره‌وری لازم را داشته باشند.

و دلیل دیگر اینکه همیشه توسعه دهندگان نرم افزارها، بازی ها، اپلیکیشن ها و… را برای دستگاه های قوی تر و با نسخه اندروید جدیدتر بهبود می دهند.

پس قبل از خرید یک اندروید باکس حتما به این نکته توجه کنید. یک دستگاهی را انتخاب کنید که از ابتدا دارای نسخه اندروید بالاتری باشد که دیگر نیازی به آپدیت آن نداشته باشید و بتوانید تا مدت ها از خدمات به روز استفاده کنید.

هیچوقت دستگاه بی کیفیت و ارزان نخرید!!

1 1 رای
امتیازدهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برایمان مهم است، لطفا دیدگاه خود را بیان کنید.x
()
x