علت محبوبیت اندروید باکس

چرا امروزه اندروید باکس محبوبیت زیادی پیدا کرده است؟

چرا امروزه پیشنهاد خرید اندروید باکس زیاد شده است؟

با رشد سرویس‌های اینترنتی تماشای فیلم و محتوای چندرسانه‌ای در کشورمان، شاهد افزایش روزافزون محبوبیت اندروید باکس ها هستیم. اما در این مقاله به چند دلیل عمده که باعث شده امروزه بهترین زمان برای خرید اندروید باکس باشد پرداخته ایم.

علت محبوبیت اندروید باکس

مزیت خرید اندروید باکس چیست؟

 اندروید باکس ها به دلیل اندازه کوچک و متنوع بودن دسترسی های آنها می توانند تمام نیازهای شما را رفع کند. به طوری که بعد از خرید اندروید باکس شما هیچ نیازی به تلویزیون های هوشمند و یا گوشی های گران قیمت پیدا نخواهید کرد که این قابلیت می تواند امروزه از دلایل عمده محبوبیت اندروید باکس ها باشد. پیشنهاد می کنم اگر مقاله کامل ترین تعریف اندروید باکس و بررسی 12 مورد از برترین کاربردهای آن را مطالعه نکردید حتما مروری بر آن داشته باشید.

هزینه کمتر خرید اندروید باکس

امروزه با توجه به کوچیک بودن صفحه نمایشگر موبایل و عمر ضعیف باتری آن، بسیاری از کاربران اقدام به صرف هزینه های گزاف برای خرید گوشی های حرفه ای تر برای برخورداری از عملکرد کمی سریع تر پردازنده نسبت به نسل قبل و یا صفحه نمایشگر 4k در نمایشگر 5 اینچی برای بازی کردن و یا کاربری مالتی میدیا می کند. در واقع همه دوست داریم که موبایلمان در یک روز، تمام امور شبکه های اجتماعی را به خوبی و با عملکرد عمر باتری بهتر اجرا کند.

اما از آنجایی که اندرویدباکس یک دستگاه کوچک با کاربری بسیار ساده و با تمام قابلیت های گوشی‌های اندرویدی و در عین حال بسیار ارزان تر است که به وسیله آن می توانید هزاران نرم افزار اندرویدی مانند بازی، نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی، انواع نرم افزار پخش فیلم، مدیاسنتر، وب گردی و … را بر روی تلویزیون خود نصب کنید و لذت ببرید و در واقع تمام نیازهای مالتی مدیای شما را نیز رفع کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم به جای هزینه های بیهوده برای خرید گوشی های همراه و یا تبلت، لذت در کنار هم بودن را با انتخاب و خرید اندروید باکس تجربه کنید.

علاوه بر آن این دستگاه ها با هزینه کمتری که نسبت به تلویزیون های هوشمند دارند می توانند جایگزین بسیار خوبی برای آنها باشند. در واقع بکارگیری سیستم عامل اندروید و پخش آن در صفحه نمایش بزرگتر با هزینه بسیار اندک مزیت بزرگ اندروید باکس ها است که باعث شده اکنون بهترین زمان برای خرید آنها شود.

پرتابل بودن اندروید باکس

از آنجایی که تماشای محتوای آنلاین قبلا روی دستگاه های قابل حمل با صفحه نمایش کوچک (گوشی تلفن همراه، تبلت، لپتاپ …) صورت می گرفت. اما امروزه با توجه به اینکه تجربه سینمایی تماشای محتوا، تجربه ای لذت بخش است. در نتیجه دستگاه های اندروید باکس با ابعاد کوچک و وزن کم این قابلیت را به کاربرانشان می دهند که محتوای آنلاین خود را در هر مکان دیگری از طریق تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ پخش کنند.

سازگار با انواع نمایشگرها

شما با تلویزیون هوشمند تنها یک صفحه نمایش ثابت دارید که نمی‌توانید مکان آن را تغییر دهید و فقط در منزل می توانید از آن استفاده کنید. درحالی‌که می توانید اندروید باکس را به هر نمایشگری که می‌خواهید متصل کنید حتی تلوزیون های قدیمی. پس در دورهمی های خانوادگی و یا در محل کارتان، با اتصال به هر نمایشگری قادر خواهید بود از تماشای فیلم و سریال لذت ببرید.

همچنین لازم به ذکر است که با خرید اندروید باکس نگرانی بابت کیفیت پایین تصویر هم نخواهید داشت. بسیاری از انواع اندروید باکس ها از کیفیت‌های بالا مانند 4K پشتیبانی می‌کنند.

امکانات متنوع

شما با اندروید باکس می‌توانید از تلویزیون معمولی خود مانند رایانه استفاده کنید و به آن کیبورد و ماوس وصل کنید. سپس برای انجام کارهایی مانند دانلود نصب برنامه و گشت و گذار در اینترنت، تایپ بهتری خواهید داشت. همچنین می‌توانید هدفون خود را با بلوتوث به آن وصل کنید و از شنیدن موسیقی یا کتاب صوتی لذت ببرید.

اما از قابلیت های برتر آن که امروزه باعث محبوبیت اندروید باکس شده، امکان اتصال دسته بازی و تبدیل تلویزیون به یک کنسول بازی است. که قطعاً هیجان بازی‌های اندرویدی را چندبرابر می‌کند. حتی اگر تمایل به خرید کنسول بازی برای فرزند خود دارید اما ترجیح می‌دهید که خرید آن را به دلایل مختلف انجام ندهید. می‌توانید از اندروید باکس های قوی که مناسب بازی هستند کمک بگیرید.

 اتصال پایدار و بی دغدغه به اینترنت

شما با خرید اندروید باکس می‌توانید هم با وای‌فای به‌صورت بی‌سیم به اینترنت وصل شوید و هم با کابل LAN دستگاه خود را به مودم متصل کنید. چون اتصال به وای‌فای گاهی ممکن است با اختلال و یا کاهش سرعت همراه باشد. اما با وجود کابل LAN  به اینترنت، می‌توانید از پایداری اتصال خود به اینترنت مطمئن شوید. این مسئله زمانی اهمیت پیدا می کند که می‌خواهید به صورت آنلاین به تماشای فیلم باکیفیت بپردازید. ضمنا این نکته را به خاطر داشته باشید حجم مصرفی اینترنت این دستگاه با گوشی هیچ تفاوتی ندارد. مثلا اگر تماشای‌ یک محتوای‌ خاص با گوشی نیازمند ۲ گیگابایت حجم اینترنت است. برای تماشای آن توسط این دستگاه هم به همان میزان اینترنت نیاز دارید. در واقع اینگونه نیست که قویترین اندروید باکس بیش‌ترین مصرف اینترنت را داشته باشد.

پس با توجه به توصیفاتی که از کارکرد این محصول بیان کردیم، از هر نظری خرید آن منطقی و مقرون به صرفه است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برایمان مهم است، لطفا دیدگاه خود را بیان کنید.x
()
x