معرفی بازی موتور سوار ترافیک

موتور سوار ترافیک / Traffic Rider

 موتورسوار ترافیک / Traffic Rider

ساختن یک بازی با کیفیت کامپیوترهای شخصی کار دشواری است اما بسیاری از توسعه دهندگان شانس خود را برای موفقیت امتحان میکنند و در تلاش هستند که آثار در خور توجهی را روانه بازار کنند، بازی موتور سوار ترافیک یکی از همین عناوین رایگان در مایکت است.

معرفی بازی موتور سوار ترافیک

موتور سوار ترافیک بازی جدید و فوق العاده زیبا از Soner Kara سازنده بازی محبوب Traffic Racer برای اندروید است. برخلاف سایر آثار مسابقه ای که سعی دارند شما را به پیست مسابقه ببرند و یک رقابت را برای شما روایت کنند. در بازی ترافیک رایدر شما مسئولیت دارید که از ترافیک عبور کنید و به ماشین ها برخورد نکنید. در ابتدا یک موتورسیکلت انتخاب میکنید که خیلی قدرت زیادی ندارد اما برای شروع کار بد نیست، شما وارد اتوبان های شهر میشوید که مملو از ماشین ها هستند و باید سعی کنید ماموریت های هر مرحله را بدون اینکه به ماشینی برخورد کنید به اتمام برسانید.

تمام خودروهایی که در بازی قرار دارند توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند و به طوری طراحی شده اند که گاهی حرکاتشان واقعا قابل پیش بینی نیست و رفتار ناگهانی از خودشان نشان می دهند، این حرکات دیوانه وار خودروها باعث میشود که گیمپلی بازی دلچسب تر باشد. در واقع این بار شما در نقش راننده موتور سیکلت قرار می گیرید و می بایست یک رانندگی پر هیجان را در محیطی با گرافیک بسیار عالی تجربه کنید. موتور سوار ترافیک با بهینه سازی هایی بسیار در زمینه گرافیکی ، ساده سازی کنترل و همچنین صدای موتور سیکلت، تجربه ای واقع گرایانه را از رانندگی موتور سیکلت در ترافیک برای شما تداعی خواهد کرد.

گیم پلی بازی

بازی اندرویدی موتور سوار ترافیک یک بازی موتورسواری به سبک مأموریتی است و در این بازی باید به دنبال هدف خاصی باشید. البته مأموریت های بازی سخت نیستند و جاده هم بدون پیچ و خم طولانی است. هدف شما در بازی Traffic Rider مانند بازی محبوب Traffic Racer است و مسیر ترددتان پر از وسایل نقلیه می باشد که شما علاوه بر این که ماموریت خود را باید انجام دهید نیز باید مواظب باشید که با سرعت عمل و دقت خود با دیگر وسایل نقلیه برخورد نکنید.
بازی موتور سوار ترافیک
برای اینکه در این بازی موفق باشید نیازی نیست که همیشه دستتان روی گاز باشد و با شتاب حرکت کنید، مسیرهای بازی پر از موانع مختلف است و گاهی نیاز دارید که از سرعت خود بکاهید و با تغییر مسیرهای ناگهانی و عبور از موانع به خط پایان برسید.
بازی سبقت در اتوبان با موتور سیکلت تنوع زیادی در موتورهایش دارد، شما از بین چند ده موتور مختلف میتوانید یکی را انتخاب، شخصی سازی و تقویت کنید و وارد جاده های شلوغ بازی شوید.
 موتور سوار ترافیک به علت دارا بودن جزئیات گرافیکی حرفه‌ای، مدت ها می تواند انتخاب اول شما برای یک بازی موتورسواری باشد.

ترافیک رایدر همیشه در حال آپدیت است و موتورها و امکانات جدیدی به آن افزوده می شود. در نتیجه با این بازی لذت موتور سواری را می توانید تجربه کرده و از آن لذت ببرید. با دانلود Traffic Rider جدید به ویژگی‌های زیر دسترسی خواهید داشت.

ویژگی های بازی موتور سوار ترافیک

  • دارا بودن بیش از 25 نوع موتورسیکلت
  • گرافیک شگفت انگیز سه بعدی
  • صداگذاری مهیج و واقعی
  • زاویه اول شخص بازی برای لذت و هیجان بیشتر
  • پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا
  • تغییرات شب و روز
  • دارای بیش از 85 مرحله
  • حالت های مختلف نظیر حرفه ای با +40 ماموریت
  • پشتیبانی از لیدربورد با +30 دستاورد مختلف
  • طراحی منحصر به فرد با صداگذاری فوق العاده
  • رانندگی با موتور واقعی

دانلود و نصب بازی

راهنمای نصب: فایل قابل نصب بازی را از این لینک دانلود و پس از انتقال به اندروید باکس اجرا کنید تا نصب شود.

یکی از خوبی هایی که راننده ترافیک دارد این است که میتوانید آن را به شکل آفلاین و بدون نیاز به اینترنت تجربه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برایمان مهم است، لطفا دیدگاه خود را بیان کنید.x
()
x