مقایسه نت باکس مدل پرایم با تسکو باکس تب اکو

مقایسه دو اندروید باکس نت باکس پرایم با تسکو باکس تب اکو

برای انتخاب و خرید بهترین مارک اندروید باکس ایرانی و خارجی از میان برترین برند ها لازم است که آن ها را با هم مقایسه کنید. ما در این مقاله به مقایسه دو برند مختلف پرداخته ایم.

نت باکس چیست؟

نت باکس یک دستگاه پخش‌کننده‌ی خانگیِ اینترنتی است که به هر تلوزیونی متصل می‌شود تا از آن یک دستگاه هوشمند بسازد. این اندروید باکس توسط شرکت توسعه ارتباطات دیجیتال سپهر وارد و به بازار ایران عرضه شده است.

نت باکس پرایم به عنوان پلتفرمی برای پخش محتوای آنلاین، با تمرکز روی نیاز کاربرِ تلویزیونی ساخته شده است. در این دستگاه به علت عدم دسترسی به لایسنس رسمی گوگل برای اندروید تی وی از نسخه دستکاری شده اندروید استفاده گردیده است که در آن سعی شده تجربه اندروید تی وی برای کاربر شبیه سازی شود. که البته در این امر فاصله چشم گیری با محصولات اندروید تی وی مشهود است.

تسکو باکس تب اکو

اندروید باکس تسکو مدل اکو ECO از سری محصولات جانبی برند تسکو می باشد. شرکت توسن سیستم شرق که با برند تسکو به نام آشنایی در بازار سخت‌افزار کشور تبدیل شده است. از سومین اندروید باکس خود با قیمتی فوق العاده رونمایی کرده که بتواند با بهترین مدل‌های موجود در بازار رقابت کند. این اندروید باکس یک گزینه اقتصادی جذاب در شرایط کنونی بازار محسوب می‌شود. برای اطلاع کامل راجع به این محصول اینجا کلیک کنید.

پورت USB3، نسخه بلوتوث 4.2 ، تراشه WIFI دوال باند 2.4 و 5GHZ، پشتیبانی از اتصال کارت حافظه و هارد اکسترنال، پشتیبانی از پخش کیفیت 4k، قیمت مناسب و مقرون به صرفه به همراه با اشتراک ۳ ماه فیلیمو از مزایای این اندروید باکس به شمار می رود. ضمنا این کالا با گارانتی اصلی شرکت توسن سیستم در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در جدول زیر مشخصات ظاهری و فنی نت باکس مدل پرایم و تسکو باکس تب اکو را مشاهده می کنید.

نت باکس مدل پرایم                 تسکو باکس تب اکو

مقایسه مشخصات فنی نت باکس مدل پرایم و تسکوباکس تب اکو

مدل
Prime
TAB ECO
ابعاد
85*85*15 میلی‌متر
( به نسبت کوچکتر)
20*115*115 میلی‌متر
اندازه کف دست))
جنس بدنه
پلاستیک
پلاستیک
لایت بار
ندارد
دارد
صفحه نمایش
ندارد
ندارد
سیستم عامل
 Android TV 10
نسخه 10 (AOSP) اندروید
به همراه پشتیبانی از اپلیکیشن ها و ویژگی های Android TV
پردازنده ((SOC
Allwinner H313
Allwinner H313
معماری
ARMv7-A (32-bit)
ARMv7-A (32-bit)
سال تولید
Q2 2020
Q2 2020
لیتوگرافی
28 nm
28 nm
هسته پردازشی
4
4
فرکانس پایه
1/4GHz
1.4  GHz
پردازنده گرافیکی
ARM Mali-G31 MP2
ARM Mali-G31 MP2
هسته پردازشی
2
2
GPU shading units
32
32
فرکانس پایه پردازنده گرافیکی
650 MHz
650 MHz
فرکانس اورکلاک پردازنده گرافیکی
20/8 GFLOPS
20/8 GFLOPS
توان مصرفی
TDP
4 W
4 W
نوع حافظه
DDR3/DDR4, LPDDR3/LPDDR4
DDR3/DDR4, LPDDR3/LPDDR4
حافظه داخلی
16 GB
16 GB
حافظه رم
2 GB
2 GB
حافظه کش
512 KB
512 KB
wifi
2.4GHz 802.11 b/g/n
2/4GHz 802.11 b/g/n
حداکثر رزولوشن
4K@60fps
4K@60fps
فناوری های ارتباطی
AVI, RM, RMVB, TS, VOB, MKV,MOV, ISO, WMV, ASF, FLV, DAT, MPG, MPEG
شیار کارت حافظه, AV, 2*USB 2.0, LAN, HDMI, Optical, AUX
نسخه بلوتوث
4.2
4.2
دیکدر سخت افزاری
H.265/H.264
H.265/H.264
کارت شبکه
10/100/1000 Mbps
10/100/1000 Mbps
خروجی صدا
2x DAC, LINE-OUT/MIC-IN, DMIC,OWA OUT, I2S 32-bit/192kbit
2x DAC, LINE-OUT/MIC-IN, DMIC,OWA OUT, I2S 32-bit/192kbit
فرمت های تصویری
AVI, RM, RMVB, TS, VOB, MKV,MOV, ISO, WMV, ASF, FLV, DAT, MPG, MPEG
MP4 – MKV – MPEG4 – MPEG2 – AVC – MOV – DIVX – H265 – HEVC – H264 – WMA – FLV – MOV – 3D Movie – Avi – Rm – Rmvb – Ts – Vob – ISO – wmv- asf – flv/dat – mpg – mpeg JPEG – BMP – GIF MP3 / WMA / AAC / WAV / OGG / AC3 / DDP / TrueHD / DTS / DTS / HD / FLAC / APE
اقلام همراه
کابل HDMI، ریموت کنترل IR، آداپتور برق 5V2A
ریموت کنترل, HDMI Cable, پک باتری, آداپتور, دفترچه راهنما, کارت گارانتی 12 ماهه
اشتراک سه ماهه فیلیمو تعبیه شده به صورت نرم افزاری در پنل کاربری

بررسی عمیق تر پارامترهای جدول

در این بخش به بررسی اجمالی پارامترهای ارائه شده در جدول بالا می پردازیم. برای اطلاع دقیق تر از تک تک موارد مطرح شده در جدول می توانید از طریق لینک های مربوطه در جدول مقالات آن ها را مطالعه کنید.

مدل دستگاه ها:

بعد از آن که شرکت تسکو اولین اندروید باکس خود را ارائه کرد و با افزایش استقبال مخاطبان از این دستگاه برای تماشای فیلم از سرویس‌های استریم ویدئو یا همان VoD در کشور رو برو شد. بسیاری از شرکت ها در این حوزه شروع به فعالیت کرده و انواع مدل های مختلف اندروید باکس را به ایران وارد نمودند.

یکی از این شرکت ها شرکت توسعه ارتباطات دیجیتال سپهر (با نام تجاری نت باکس) است که دستگاه نت‌باکس مدل پرایم را در زمستان سال ۱۴۰۰ وارد کرده و به بازار ایران عرضه نموده است.

تسکو نیز بعد از ارئه اولین مدل های خود با نام های 100 Tab و +100 Tab و رضایت قابل توجه کاربران از این دستگاه ها، از سومین محصول خود به نام تسکو باکس Tab Eco رونمایی کرده است که ویژگی مهم آن قیمت اقتصادی این دستگاه است.

ابعاد:

اندروید باکس‌ها در اشکال و ابعاد مختلفی روانه بازار می شوند. اما اغلب آنها به‌اندازه کف دست با طراحی چارگوش و ابعادی کوچکتر از کتاب دارند. چون این دستگاه ها معمولا در کنار تلویزیون قرار می گیرند، بنابراین در دکوراسیون منزل اهمیت پیدا می کنند. پس اندازه اصلی دستگاه، وزن نهایی آن و هم‌چنین جنبه های زیبایی شناسی از نکات مهم در خرید آن به شمار می رود.

جنس بدنه:

اغلب دستگاه های اندروید باکس به منظور سبک بودن و قابل حمل شدن آن از جنس پلاستیک ساخته می شوند. ضمنا خود پلاستیک می تواند به عنوان یک عایق عمل کرده و از هر گونه خطر برق گرفتگی در صورت اتصال برق در دستگاه های الکترونیکی جلوگیری کند.

لایت بار:

لایت بار یک نوار نورانی و در حاشیه دستگاه های اندروید باکس قرار می گیرد. روشن‌بودن این نوار پس از اتصال به برق، علاوه‌بر آگاه‌سازی کاربر از وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه، جلوه‌ای زیبا و دلنشین به آن می‌بخشد. این قابلیت در اندرویدباکس‌های TSCO دیده می شود. تسکو در تمام مدل های خود از نوار LED با نورپردازی RGB چند رنگ در لبه بالای دستگاه استفاده کرده تا بتواند طیف نوری متفاوتی را ارائه دهد. البته نورپردازی این نوار را می‌توانید از طریق منوی تنظیمات بین چند حالت تغییر دهید یا حتی آن را خاموش کنید.

صفحه نمایش:

به نمایشگر LED که جلوی دستگاه ها قرار می گیرد صفحه نمایش می گویند. کار نمایشگر نمایش ساعت و یا اتصال یو اس بی های مختلف به آن است. اما اندروید باکس ها به دلیل اینکه به صفحه نمایش بزرگی مثل تلوزیون متصل می شوند لذا به چنین نمایشگری در جلوی پنل نیازی ندارند. دستگاه هایی که این نمایشگر را دارند صرفا باعث ایجاد هزینه بیشتر در قیمت دستگاه می شود.

سیستم عامل:

سیستم عامل نرم‌افزار سیستمی‌ای است که مدیریت منابع رایانه را به عهده گرفته و بستری را فراهم می‌سازد که نرم‌افزار کاربردی اجرا و از خدمات آن استفاده کنند.

در نت باکس و تسکو باکس از سیستم عامل اندروید استفاده می شود. اما نت باکس از نسخه بدون لایسنس اندروید تی وی (به دلیل تحریم ها) و تسکو باکس از نسخه اندروید اصلی (AOSP) با رابط کاربری قدرت گرفته از اندروید تی وی بهره می برد (next UI). اما این دو چه تفاوتی با هم دارند؟

نسخه پایه اندروید را اصطلاحا Aosp نام گذاری می کنند که معادل Android Open Source Project است. یعنی این سیستم‌عامل یک سیستم‌عامل متن باز است. یعنی کدهای آن در دسترس عموم قرار گرفته است، و افراد مختلف قابلیت تغییر آن را دارند و می‌توانند آن را ارتقاء دهند یا بر اساس نیاز خود، پروژۀ تازه‌ای را شروع کنند.

سیستم‌عامل اندروید تی وی توسط شرکت گوگل عرضه شده است و برای دسترسی به نسخه آن باید لایسنس آن را از شرکت گوگل خریداری کرد. اما شرکت های مختلف با توجه به Open source (کد باز بودن) توانسته اند رابط های کاربری اختصاصی خود را توسعه دهند که مبتنی بر کتابخانه های اندروید تی وی است.

در نت باکس نیز به علت عدم دسترسی به لایسنس رسمی گوگل برای اندروید تی وی از نسخه دستکاری شده اندروید استفاده گردیده است که در آن سعی شده تجربه اندروید تی وی برای کاربر شبیه سازی شود که البته در این امر فاصله چشم گیری با محصولات اندروید تی وی مشهود است.

نکته بعدی اینکه اندروید تی وی قابلیت نصب هر برنامه‌ای را ندارند البته برای کاربرهای معمولی. کاربر هایی که برای نصب اپلیکیشن به پلی استور مراجعه می کنند به علت محدود بودن پلی استور نصب شده بر روی اندروید تی وی موفق به یافتن و نصب برنامه هایی مثل تلگرام، واتس اپ یا اینستگرام نمی شوند. این در حالی است که امکان نصب پلی استور اصلی بر روی دستگاه های اندروید تی وی وجود ندارد. بنابراین استفاده از اندروید باکس هایی که از نسخه خام اندروید و پلی استور اصلی بهره می برند، جذابیت ویژه ای را برای کاربران می توانند همراه داشته باشند. البته کیفیت طراحی رابط کاربری این دستگاه ها نیز بسیار حائز اهمیت است.( مقایسه رابط کاربری دستگاه های مختلف)

هر چند استفاده از نسخه‌ی اصلی اندروید به‌معنای رفع تمامی مشکلات تجربه کاربری نیست. چراکه بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی برای استفاده در تلویزیون‌ها بهینه نشده‌اند و کاربران با مشکلات متعددی در این ‌زمینه مواجه خواهند شد. ازجمله‌ی این مشکلات ناسازگاری با big screen و نبود تجربه‌ی مناسب و در بسیاری از موارد غیر کاربردی بودن و عدم کارکرد صحیح با ریموت کنترل تلویزیون است. ساده ترین راهکار برای بهبود این موضوع استفاده از یک موس است.

پردازنده:

پردازنده که در اصطلاح دقیقتر (SOC (Security Operations Center  گفته می‌شود، مغز سیستم شماست. تمامی اطلاعاتی که وارد یا خارج می‌شود از داخل این بخش عبور می‌کند. این قطعه تمام فعالیت های سیستم عامل را پردازش می کند و از این رو هر چقدر از soc بروز تری استفاده کنید، تجربه کاربری بهتری کسب خواهید کرد. البته باید توجه کرد که خود soc در برگیرنده چندین واحد پردازشگر اصلی یا CPU، واحد پردازشگر گرافیکی یا GPU، دیکودر سخت افزاری مهمترین این بلاکرها هستند. واحد اندازه گیری سرعت سی پی یو گیگاهرتز (GHz) است. مثلا پردازنده ای با سرعت ۲ گیگاهرتز می‌تواند در هر ثانیه ۲ میلیارد کلاک یا سیکل کاری را تمام کند. هر چه سرعت کلاک بیشتر باشد، سی پی یو سریع‌تر است. بیشتر پردازنده های اندروید باکس ها فرکانسی بین 1 تا 2 گیگاهرتز دارند.

فرکانس پردازنده یکی از فاکتور های مهم مقایسه دستگاه های هوشمند است. اغلب افراد به اشتباه از این ویژگی به عنوان سرعت پردازنده یاد می کنند. هر چند که اگر فرکانس پردازنده بالاتر باشد قادر به پردازش حجم بیشتری از اطلاعات خواهد بود اما الزاما سرعت سیستم بالاتر نخواهد رفت. اما CPU نیز به تنهایی قادر به فعالیت نیست و به حافظه برای نگه‌داری اطلاعات، پردازنده گرافیکی و هزاران قطعه ریز و درشت دیگر نیاز دارد. .

در حال حاضر شرکت all winner بزرگترین تولیدکننده SOC برای اندروید باکس ها در دنیا است.

دو پردازنده معروف این شرکت برای اندروید باکس ها چیپست های سری H3 و H6 می باشند. هر دو از پردازنده های اندروید باکس های پرفروش هستند. اما H313 به عنوان نسل جدیدتر از پردازنده ها را می توان در مجموعه باکس های متوسط به بالا دسته بندی نمود که علاوه بر کاربرد مالتی مدیا تا حدودی جوابگوی مقاصد گیمینگ می باشد. از جمله مزایای مهم این پردازنده توانایی پردازش صدای دالبی و تصاویر 4K می باشد .

در طراحی هر دو اندروید باکس (نت باکس و تب اکو) از این پکیج سخت‌افزاری استفاده شده است. پردازنده‌ی مرکزی آن ۴ هسته با معماری Cortex-A53 دارد که نهایت سرعت فرکانس این هسته‌ها به ۲ گیگاهرتز می‌رسد. پردازنده‌ی گرافیکی جدید تر دو هسته ای Mali-G31 هم مسئولیت پردازش گرافیکی داده‌های این محصول را به عهده دارد. اکثر دستگاههای که با استفاده از این تراشه ساخته می شوند، از 8k نیز پشتیبانی می کنند.

لازم به ذکر است که منظور از پردازنده چند هسته ای یعنی چندتا از این هسته‌های پردازشی (Core Processors) روی سطح پردازنده قرار گیرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه پردازنده ها می توانید مقالات زیر را مطالعه کنید.

واحد پردازش مرکزی

CPU چیست؟

نوع حافظه:

حافظه‌های Double ‎ Data Rate) DDR یا نرخ دو برابری داده ها) جایگزین حافظه‌های قدیمی SDR SDRAM شده اند. حافظه این نوع رم با مگابایت و گیگابایت سنجیده می‌شود و ظرفیت آن نیز از 128 مگابایت تا 2 گیگابایت متفاوت است. (یک گیگابایت به معنی 1024 مگابایت است.) هر چه نسل DDR ها جدیدتر میشود سرعت انتقال دیتا بیشتر، ولتاژ کاری آن ها کاهش و در نتیجه مصرف انرژی کاهش پیدا میکند.

حافظه داخلی:

این حافظه داخلی به شما امکان می‌دهد تا بتوانید برنامه‌ها، داده‌ها و فایل‌های خود را روی دستگاه خود ذخیره کنید. تکنولوژی استفاده شده از این نوع حافظه ها از نوع فلش می باشد.

حافظه رم:

رم حافظه ای است که پردازنده مستقیما با آن کار می کند. از حافظه رم برای ذخیره سازی داده هایی که اندروید باکس مشغول کار با آنهاست استفاده می شود. این حافظه برای اجرای بهتر و سریع‌تر برنامه‌ها به کار می رود. هرچه میزان این حافظه بیشتر باشد، تعداد و سرعت اجرای برنامه‌ها بیشتر خواهد بود. اگر از ورژن بالاتر اندروید استفاده می کنید (۷ و بالاتر) حداقل رم مورد نیاز ۱.۵ گیگابایت خواهد بود. سیستم عامل اندروید از ورژن ۷ و بالاتر ویژگی های را داراست که این حداقل ۷۰۰ مگابایت رم را می طلبد.

اگر می خواهید روی اندرویدباکس خود بازی اجرا کنید، احتمالا مقدار رم بیشتری نیاز دارید. مثلا برای اندروید ۷ به بالا حتما به 2 گیگ رم نیاز است. 2 گیگ رم نیازهای روزمره کاربران مثل تماشا فیلم و وب گردی و … را فراهم می کند و نگرانی بابت آن وجود ندارد.

Wifi:

به طور کلی مودم هایی که قابلیت پشتیبانی از دو باند با فرکانس‌های متفاوت را دارند، مودم های دو بانده Dual Band نامیده می‌شوند. این قابلیت می تواند به طور هم زمان دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز را در قالب یک نام به شما ارائه دهند. تا قبل از ورود فرکانس بی سیم 5 گیگاهرتز، همه مودم ها از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می کردند که اصطلاحا به آنها مودم تک بانده می گویند. در چند سال اخیر با ورود فرکانس 5GHz مودم هایی تولید شدند که توانایی ارسال و دریافت اطلاعات را روی هر دو فرکانس دارند و به آنها مودم دوبانده می گویند. سرعت بیشتری در انتقال اطلاعات دارند و نیز می توانند در زمینه پایداری اتصال نیز بهتر عمل کنند و اختلال در اتصال، کمتر در این مودم ها پیش می آید.

لازم به ذکر است اگر دستگاه اندروید باکس از باند 5 گیگاهرتزی استفاده نکند، مودم تنها از باند 2.4 گیگاهرتزی استفاده خواهد کرد و از باند دیگر استفاده نخواهد شد. اگرچه روترهای باند تک باند، 2.4 گیگاهرتز در دسترس و ارزان قیمت هستند، اما با توجه به پیشرفت طبیعی فناوری Wi-Fi استفاده از آن ها رو به منسوخ شدن است.

بنابراین حتما در انتخاب اندروید باکس به دو بانده بودن تراشه توجه کنید. در این دو مدل اندروید باکس (نت باکس و تسکوباکس) هر دو از تراشه 2 بانده بهره می برند.

رزولوشن:

رزولوشن در حقیقت به معنای وضوح است و شاخصی برای میزان کیفیت می‌باشد. وضوح تصویر یا رزولوشن به توانایی نمایش تعداد پیکسل های معین در تصویر می گویند که هر چه اعداد رزولوشن بزرگ تر باشند نشانه بهتر بودن کیفیت تصویر است.

رزولوشن 4k دارای رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل است و به آن رزولوشن 4k یا اولترا HD نیز می گویند. همان طور که مشخص است این رزولوشن  چهار برابر رزولوشن Full HD می باشد. رزولوشن 8k از 7680 × 4320 پیکسل تشکیل و  کیفیتی 16 برابر Full HD را فراهم می کند. وضوح 8K بزرگ ترین و بهترین وضوح تصویر موجود در تلویزیون های دیجیتال و دوربین های فیلمبرداری دیجیتال خواهد بود. یکی از مزیت های این رزولوشن این است که پیکسل ها توسط چشم انسان حتی از کمترین فاصله هم قابل تشخیص نیستند. با تمامی این توصیفات در عمل از نظر وضوح تصویر تفاوتی بین اندروید باکس این رده وجود ندارد و همه کیفیتی عالی ارائه می دهند. به طوری که تفاوت آن برای کاربر قابل تشخیص نیست.

فناوری های ارتباطی:

از مهمترین ویژگی هایی که اندرویدباکس ها دارند، تعداد متعدد خروجی ها و درگاه ها است که در آنها وجود دارند و می توانند کارهای زیادی انجام دهند. درگاه های یو اس بی 2 (USB 2.0) و یو اس بی 3 (USB 3.0) که با استفاده از آنها می توانید دسته بازی، موس، کیبورد، وب کم، فلش مموری، گیم پد ها، هارد اکسترنال و… را به آنها متصل کنید.

پورت HDMI که اندروید باکس‌ها عموما به وسیله آن به تلویزیون وصل می‌شوند. لازم به ذکر است برای استریم کردن با رزولوشن 4K به 2.0 HDMI نیاز دارید. پس اگر به محتوای استریم علاقمندید، حتماً دستگاهی را انتخاب کنید که از HDMI2.0  و یا بیشتر پشتیبانی کند.

پورت AV برای اتصال به تلویزیون های قدیمی به کار می رود که پورت HDMI را پشتیبانی نمی کنند.

پورت AUX برای اتصال میکروفون، هدست و خروجی صدا و پورت  LAN برای اتصال به مودم در صورت موجود نبودن وای فای کاربرد دارد. لازم به ذکر است که در همه اندروید باکس ها پورت AUX و AV بر روی یک خروجی ارائه می شوند.

و درگاه میکرو SD نیز برای افزایش فضای ذخیره‌سازی دردسترس هستند تا از این لحاظ، کاربر با محدودیتی مواجه نشود.

نسخه بلوتوث:

بلوتوث تکنولوژی بی‌سیمی برای انتقال داده‌ها است. استاندارد جدید Bluetooth 4 قابلیت اتصال هم‌زمان چندین دستگاه بلوتوث را به کاربر می‌دهد و سرعت نسخه 4.2 با افزایش حجم بسته‌ها تا 10 برابر، حداکثر 2.5 برابر نسخه‌ی قبلی است.

دیکدر سخت افزاری:

زمانی که از سرویس های استریم اینترنتی استفاده می کنیم در واقع دیتا به صورت پکت های کدگذاری شده از سمت سرور به دستگاه اندروید باکس اتصال پیدا کرده و نمایش داده می شود. هر چقدر این کدگذاری راندمان بالاتری داشته باشد یعنی در واقع با انتقال داده کمتر، تصویر با کیفیت تری فراهم می گردد و در نتیجه تجربه کاربری رضایت بخش تر خواهد بود. یکی از موضاعات فنی مهم در این خصوص کدک های استفاده شده در این زمینه است. از آنجا که دیکدر کردن کدک های فشرده امروزی نیازمندند حجم بالایی از پردازش است. لذا در SOC های جدید واحد سخت افزاری ویژه ای به این منظور تعبیه شده است که به آن دیکدر سخت افزاری می گویند.

فرمت های قابل پشتیبانی:

با توجه به توان پردازشی دستگاه های امروزی (نت باکس و تسکوباکس) همه فرمت های استاندارد در این دستگاه ها پشتیبانی می شود و بسته به عدم وجود محدودیت در سیستم عامل امکان بهره گیری از دیکدر سخت افزاری برای رمزگشایی فرمت های سنگین نیز در دسترس است. در این خصوص تسکوباکس تب اکو با توجه به بهره گیری از سیستم عامل نسخه ASOP (اپن سورس) اندروید آزادی عمل بیشتری در این زمینه به کاربر می دهد و طیف وسیع تری از فرمت ها در آینده قابل پشتیبانی خواهد بود.

اقلام همراه:

منظور اقلامی است که در هنگام خرید و آنباکسینگ، درون جعبه اندروید باکس دیده می شود. در تسکو باکس تب اکو اشتراک سه ماهه فیلیمو به صورت نرم افزاری در پنل کاربری تعبیه شده است و به صورت کارت فیزیکی در جعبه وجود ندارد ( برای جلوگیری از سودجویی برخی از فروشندگان) که کاربر به راحتی و با 3 گام ساده می تواند اشتراک 3 ماهه رایگان فیلیمو را فعال نمایند. برای مشاهده مراحل فعال سازی کلیک کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

1 1 رای
امتیازدهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برایمان مهم است، لطفا دیدگاه خود را بیان کنید.x
()
x