معرفی بازی bomb squad

معرفی بازی فوق العاده Bomb Squad

بررسی بازی  Bomb Squad

bomb squad یک بازی بسیار مفرح و سرگرم‌کننده که اولین بار در سال ۲۰۱۱ برای سیستم عامل‌های مک و لینوکس عرضه و مدتی بعد هم شاهد انتشار آن برای اندروید بودیم. این بازی توسط استودیو Eric Foremling ساخته و منتشر شده است و نسخه مک آن در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین بازی چندنفره سال از دید سایت OneClickMac انتخاب شد.

این بازی بی نظیر دارای دو حالت تک نفره و چند نفره بوده که مسلما حالت مولتی پلیر یا چند نفره آن بسیار جذاب تر است.

علاوه بر این محیط گرافیکی جذاب آن شما را به بازی کردن بیش تر وادار می کند. حال بهتر است که به معرفی بهتر این بازی بپردازیم. این بازی در حالت مولتی پلیر یا چند نفره تا 8 بازیکن را پشتیبانی می کند. انتخاب کاراکترهای شما می تواند به صورت شخصی سازی بوده و شما آن ها را با لباس و شکل های دلخواه طراحی کنید. سپس در محیط بازی از آن ها استفاده کنید.

معرفی بازی bomb squad

Bomb Squad به صورت دو تیم اجرا می شود و تفاوتی وجود ندارد که چند نفر در هر تیم باشند. بعنوان مثال اگر تعداد بازیکنان 8 نفر باشد، 4 نفر از آن ها می توانند در تیم آبی و 4 نفر باقی مانده در تیم قرمز باشند و رقابت جذابی را رقم بزنند. بازکنان در مراحل مختلف و سرگرم کننده هم دیگر را به چالش می کشند. مثلا یکی از مراحل آن گرفتن پرچم حریف است و باید آن را به سمت زمین خود برد. از سوی دیگر بازیکنان حریف می بایست با پرتاب بمب و همچنین مشت از خود دفاع، و جلوی این اتفاق را بگیرند.

نکته جالب دیگری که در Bomb Squad وجود دارد جعبه های جایزه هستند. بازیکن می تواند خود را به آن ها برساند و با آن ها قدرت ویژه ای را جذب کند. برای مثل بازیکنان از طریق جعبه بوکس دستکش های بوکس را می پوشند و قدرت مشت آن ها چند برابر می شود. یا با جعبه های بمب می توانند قدرت یا نوع بمب های خود را تغییر دهند.

بازی Bomb Squad از طریق WiFi Direct عملیات ارتباط سازی بین گوشی ها را انجام می دهد. پس از اینکه گوشی های مورد نظر به یکدیگر متصل شدند یکی از دستگاه ها به میزبان یا هاست تبدیل می شود و دیگر دستگاه ها را دعوت به بازی می نماید. پس از آن با انتخاب تیم و کاراکتر ها این بازی جذاب آغاز می شود.
از نکته های مهم این بازی می توان به پشتیبانی از گیم پد ها، کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن اشاره کرد. بازیکنان می توانند یکی از گوشی های هوشمند را به صفحه نمایش بزرگ متصل کنند و با دسته ها این بازی را انجام دهند.

همچنین می توانید از طریق اینترنت به جمع دیگر گیمرها در سراسر دنیا بپیوندید و با آن ها رقابت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برایمان مهم است، لطفا دیدگاه خود را بیان کنید.x
()
x