معرفی بازی مسابقات واقعی 3

مسابقات واقعی 3 / Real Racing Three

 مسابقات واقعی 3 / Real Racing Three

Real Racing 3  مسابقات واقعی ماشین 3 مجموعه استاندارد جدید برای بازی های مسابقه ای موبایل است. این یک بازی بسیار دقیق، با کیفیت برتر و گرافیک بالا برای اندروید است که توسط کمپانی مشهور Electronic Arts تولید، و به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه می گردد.

معرفی بازی

این بازی با میلیون ها دانلود از محبوب ترین، پردانلودترین و معروف ترین بازیهای ماشین سواری اندروید به شمار می رود. ده ها بازی مختلف در زمینه ماشین سواری، مسابقات اتومبلیرانی و ریسینگ برای اندروید وجود دارد که از معروف ترین و نام اشناترین آن ها می توان به آسفالت 8؛ آسفالت 9؛ نید فور اسپید نامحدود اشاره کرد که هر کدام کاربران خاص خود و البته ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد.

اما اگر بخوایم از میان این چهار مورد یکی را از نظر گرافیک و واقعی بودن انتخاب کنیم بدون شک Real Racing 3 – مسابقات واقعی 3 یکی از آنهاست. همانطور که از اسمش پیداست ماشین ها و جاده ها در بالاترین کیفیت ممکن و به صورت واقعی طراحی شده اند و در مجموع بازی از گرافیک بسیار عالی ای برخوردار است.

بازی مسابقات واقعی 3

در واقع این بازی را می توان واقع بینانه ترین و گرافیکی ترین بازی ماشین سواری تولید شده برای اندروید دانست که در کنار این ساخت فوق العاده ویژگی های خاصی چون شامل بودن انواع ماشین های مختلف [اضافه شدن ماشین های جدید در هر بروزرسانی] ؛ صداگذاری و گیم پلی فوق العاده ؛ افکت های بصری خیره کننده و … تجربه متفاوت ترین بازی ماشین سواری را برای شما به ارمغان می آورد.

عملکرد بازی مسابقات واقعی 3

این بازی که نسخه سوم بازی Real Racing می باشد تمام اتومبیل های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی را شامل می شود. شما می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین و در مسابقات هیجان انگیر به رقابت بپردازید و لذت ببرید. در بخش مرحله ای بازی ماموریت های جذاب و هیجان انگیزی به شما محول می شود. شما می توانید با انجام آنها پول لازم برای خرید ماشین را بدست بیاورید. مسابقات واقعی 3 قابلیت بازی چند نفره زمان واقعی، لیدربوردهای اجتماعی، تایم تریال، مسابقه در شب، و تکنولوژی Time Shifted Multiplayer نوآورانه به شما امکان می دهد تا با هر شخص، در هر زمان و هر نقطه بر روی دستگاه های گوشی هوشمند و تبلت بازی کنید.

 ویژگی های بازی مسابقات واقعی 3 اندروید

  • بیش از 900 رویداد مانند مسابقات جام و رقابت های یک نفری
  • امکان استفاده از +100 اتومبیل خارق العاده و شگفت انگیز
  • حالت های مختلف دوربین و کنترلر با امکان انتخاب توسط شما
  • دارا بودن کیفیت اچ دی به همراه صداگذاری بسیار مهیج
  • امکان بازی با دوستان در سراسر دنیا صورت چند نفره
  • تنظیمات مختلف برای سفارشی سازی ترمز و غیره
  • اتومبیل رانی در انواع مکان ها و محیط های واقعی
  • با مجموعه عظیمی از رنگ ها، عکس برگردان ها و رینگ ها ماشین خود را سفارشی کنید.

دانلود و نصب بازی

راهنمای نصب: فایل قابل نصب بازی از این لینک دانلود و پس از انتقال به اندروید باکس اجرا کنید تا نصب شود. بازی دیتا دارد اما این دیتا توسط سازنده به صورت یک فایل عرضه نشده، شما بازی را نصب و اجرا کنید، در اولین اجرای بازی فایل دیتای آن دانلود می شود. ضمنا اگر در دانلود دیتا با مشکل روبرو شدید، با فعال کردن فیلتر شکن مشکل حل می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برایمان مهم است، لطفا دیدگاه خود را بیان کنید.x
()
x