اطلاعات دسترسی بهخدمات پس از فروش تسکوباکس

برای بسیاری از پرسش های احتمالی کاربران پاسخ های از پیش آماده ای در پایین همین صفحه آماده شده است.

چنان چه با مطالعه آن ها یا مشاهده آموزش های ویدیوئی مرتبط، پاسخ خود را نیافتید، خدمات پس از فروش محصولات خانواده تسکو باکس به چهار روش پشیبانی آنلاین (چت)، ارسال پیام (ایمیل)، تماس تلفنی و حضور در مراکز خدمات پس از فروش در دسترس شماست…

چگونه اندروید باکس را به روزرسانی کنم؟

اندروید باکس را به اینترنت متصل کرده و از بخش پنل کاربری، گزینه Update یا به روزرسانی را انتخاب نمایید. آخرین نسخه تسکو باکس دریافت و نصب می گردد.
اما اگر به هر دلیلی موفق به اجرای به روز رسانی اتوماتیک از طریق پنل کاربری خود نشدید می توانید به صورت دستی و از طریق این لینک وارد سایت شوید و فایل اپدیت را دانلود و روی دستگاه نصب نمایید.

چگونه تصاویر و ویدئوهای موجود در تلفن همراه خود را بر روی صفحه تلویزیون به کمک اندروید باکس نمایش دهم؟

برای این منظور نرم افزار ویژه ای در نظر گرفته شده که به صورت پیش فرض بر روی اندروید باکس نصب شده است.  ابتدا بر روی تسکوباکس نرم افزار “Miracast-Receiver” را باز کرده و سپس با جستجوی نام دستگاه به کمک بخش “Mirorring” تلفن همراه خود ارتباط را برقرار نمایید.

کادر تصویر از تلویزیون بیرون زده و عکس ها و ویدیو ها بزرگتر از حالت عادی است، چطور آن را تنظیم کنم؟

در صفحه اصلی و ردیف پنل کاربری گزینه تصویر را انتخاب نمایید، تنظیم اندازه صفحه با ابعاد تلویزیون شما به کمک ابزارهای موجود در این بخش در دسترس شماست.

چگونگی رفع عدم دسترسی به گوگل پلی استور (Play Store) در صورت وقوع؟

پیش از هر چیز یادآوری این نکته ضروری است که این مشکل عموما برای کاربرانی روی می دهد که دستگاه خود را به روز رسانی نکرده باشند. اما در صورت وقوع، برای رفع مشکل کافیست فایل بهینه سازی گوگل پلی را از این لینک دانلود و روی دستگاه نصب کنید. پس از اجرا ابتدا گزینه Repair سپس Reboot را زده تا دستگاه یک بار ری استارت شده و مشکل پس از آن رفع خواهد شد.

چرا اندروید باکس با کنترل روشن نمی شود؟

سخت افزار این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به محض اتصال منبع تغذیه دستگاه روشن شده و نوار نورانی بدنه دستگاه این وضعیت را نمایش می دهد، بنابرین روشن نشدن دستگاه به احتمال زیاد مربوط به قطع بودن منبع تغذیه و یا برق دستگاه می باشد.
و یا کنترل از کالیبره خارج شده که باید با مراجعه به گارانتی کنترل با دستگاه کالیبره شود تا مشکل برطرف گردد.

چگونه به تنظیمات اندروید دسترسی پیدا کنم؟

تنظیمات اندروید با جزییات کامل از طریق آیتم تنظیمات (صفحه اصلی – بالا – سمت راست) در دسترس شماست. البته با فشردن دکمه تنظیمات موجود بر روی ریموت کنترل دستگاه های قدیمی تر نیز منوی کشویی مربوط به تنظیمات اندروید نمایان خواهد شد.

چگونه به لیست همه اپلیکیشن های نصب شده بر روی تسکوباکس دسترسی پیدا کنم؟

همه اپلیکیشن هایی که بر روی تسکو باکس نصب می شوند در صفحه ویژه اپلیکیشن ها لیست می شوند که این صفحه نیز از طریق آیتم اپلیکیشن ها در بخش بالای صفحه اصلی قابل دسترسی است.
به عنوان یک ابزار کمکی، قابلیت افزودن اپلیکیشن های پرکاربرد به بخش پایینی صفحه اصلی نیز در نظر گرفته شده است که با انتخاب علامت های “+” موجود در پایین صفحه اصلی در دسترس می باشد.

چگونه به بخش تنظیمات تسکوباکس دسترسی پیدا کنم؟

تنظیمات مربوط به خود تسکوباکس، مانند به روز رسانی فوری، تنظیمات صفحه نمایش و … از طریق دیگر آیتم موجود در بخش بالای صفحه اصلی در دسترس است.

چگونگی دسترسی به 500 عنوان فیلم رایگان فیلیمو در تسکو باکس؟

برای دسترسی به فیلم های رایگان فیلیمو که در تسکو باکس قرار داده شده است ابتدا باید در پنل کاربری ثبت نام کرده و بعد روی فیلم مورد نظر خود کلیک کنید.

چگونگی دسترسی به بازی های جدید در تسکو باس؟

برای دسترسی به بازی های جدید در تسکو باکس از صفحه اصلی قسمت بازی ها، بازی مورد دلخواه خود را می توان انتخاب کرد.

چگونگی مشاهده اعلان ها (notification) در تسکو باکس؟

از صفحه اصلی بالای صفحه سمت راست میتوانید اعلان های جدید را ببینید و از اخرین خبر های مربوط به تسکو باکس مطلع شوید.

چگونه فیلم مورد نظر خود را در تسکو باکس جستجو کنیم؟

برای جستجو کردن فیلم مورد دلخواه خود(فیلم های تسکو باکس و فیلیمو) میتوانید از گزینه ذره بین(Search) بالای صفحه سمت راست فیلم مورد نظر خود را جستجو کنید.

چگونه گیم پد یا دسته بازی را به تسکو باکس متصل کنم؟

تمامی گیم پدهای با قابلیت پشتیبانی از اندروید قابلیت اتصال به تسکو باکس را دارند. به عنوان نمونه گیم پد های کابلی مدل 115 و 117 تسکو

چگونه ساند بار یا اسپیکر را به تسکو باکس متصل نمایم؟

برای این منظور دو لینک ارتباطی در نظر گرفته شده است:
نخست، به کمک کابل اپتیکال و درگاه تعبیه شده مخصوص در پشت تسکوباکس
همچنین به کمک تجهیز تسکوباکس به تکنولوژی بلوتوث و بهره گیری از تمامی ویژگی های مدرن آن.

چگونه کیبورد بلوتوثی 7320 تسکو خود را روی تسکو باکس وصل کنیم؟

برای فعال کردن کیبورد ابتدا کیبورد را روشن کرده وبلوتوث تسکو باکس را نیز فعال می کنیم و روی اسم کیبورد شناسایی شده کلیک کرده و یک رمز جهت کانکت شدن ظاهر می شود که به وسیله کیبورد باید رمز را وارد کرده تا کیبورد فعال شود. توجه داشته باشید زبان دستگاه و کیبورد باید انگلیسی باشد.
بعد باید اپلیکیشن Persian keyboard layout  که روی سایت قسمت آموزش قرار داده شده است را دانلود و روی دستگاه نصب کنید. و بعد از قسمت تنظیمات ، قسمت زبان های ورودی،  کیبورد جدیدی که به دستگاه وصل شده را انتخاب کرده و در همین قسمت هر دو زبان فارسی و انگلیسی را تیک زده تا هر دو زبان به صفحه کلید کیبورد اضافه شود.
جهت تغییر زبان کیبورد دکمه های Ctrl + Space را باید بزنید.

چگونه بر روی اندروید باکس اپلیکیشن نصب کنم؟

نصب اپلیکیشن های گوناگون چه از طریق مارکت های اندرویدی مختلف داخلی و خارجی و چه از طریق انتقال فابل های “.apk” مربوطه به کمک حافظه های جانبی نظیر فلش مموری ها امکان پذیر می باشد.

چگونه تسکو باکس را به تنظیمات کارخانه بر گردانم؟

بازگردانی تنظیمات تسکوباکس به حالت ابتدایی آن به راحتی و از طریق فشردن کلید تنظیمات ریموت کنترلر و سپس انتخاب Device Preferences و در نهایت برگزیدن گزینه “Reset” قابل اجراست.

برای مشاهده و انجام مراحل آن به صورت گام به گام می توانید وارد سایت شوید و مقاله آموزش ریست فکتوری (Reset Factory) اندروید باکس را مطالعه کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر چکار کنم؟

با ما تماس بگیرید:

42435000 – 021

همکاران ما بسیار خرسند خواهند شد که به صورت تلفنی و یا حتی حضوری به صرف یک فنجان قهوه در بخش پشتیبانی تسکوباکس در خدمت شما باشند.

پشتیبانی آنلاین

کافیست بر روی آیتم گفتگوی زنده موجود در پایین سمت راست تمامی صفحات کلیک کنید.

مراکز خدمات پس از فروش

لیست مراکز مراجعه حضوری سراسر کشور

بیشتر بخوانید
تماس بر بستر تلفن همراه

09128242788 (واتس اپ و ایتا)

09219577141 (واتس اپ)

88943107 داخلی 3

فرم تماس / ارسال ایمیل

همچنین شما می توانید به طور مستقیم با آدرس tscobox@gmail.com از طریق پست الکترونیک ارتباط برقرار کنید.