معرفی بازی نبرد ناوهای جنگی

بازی نبرد ناو های جنگی/ Battle of Warships

بازی نبرد ناوهای جنگی/Battle of Warships

با نصب Battle of Warships برروی دستگاه ها اندرویدی تان، یک بازی حادثه ای جالب با گرافیکی فوق العاده و تم نبرد دریایی را تجربه خواهید کرد! اگر از عاشقان و شیفتگان نبردهای دریایی و رزم ناوها هستید بازی نبرد ناوهای جنگی مخصوص شما است!

معرفی بازی نبرد ناوهای جنگی

Battle of Warships – نبرد کشتی های جنگی بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن و نبرد ناوها از استودیوی بازیسازی Cube Software برای دستگاه های اندروید است. در واقع یک بازی موفق اکشنی می باشد که به شما امکان تجربه ی نبرد بر روی آبها و اقیانوس های پهناور را می دهد، قبلا بازی های اکشن بسیاری منتشر شده بود، اما تفاوت عمده ی این بازی این است که با کمک تصاویر سه بعدی و هوش مصنوعی بالایی که برای حریفان در نظر گرفته اند، بازیکن را در شرایط جنگ جهانی دوم و تصور جنگهای دریایی قرار می دهد و مهارت های او را در کنترل عبور و مرور کشتی ها و مدیریت در عرصه ی نبرد به چالش می کشد.

گیم پلی متفاوت بازی و گرافیک سه بعدی و فضای واقع گرایانه ی آن باعث جذب طرفداران بسیاری شده است.

گیم پلی بازی

در بازی نبرد ناوهای جنگی شما به عنوان یک بازیکن وظیفه دارید تا کلیه کشتی های جنگی را به صورت کامل کنترل و مدیریت نمایید. شما باید با کشتی ها و ناوهایی که دراختیار دارید اهداف موردنظر بازی را منهدم و دشمنان را نابود کنید.

معرفی بازی نبرد ناوهای جنگی

در واقع شما کاپیتان و فرمانده ناوگانی از رزم ناوهای مجهز به توپخانه و اژدر و ناوهای هواپیمابر هستید. برای پیروزی به دشمن باید ببینید از چه کشتی هایی در ناوگان خود استفاده کرده و نقاط ضعف و قوت آن ها را نیز بدانید. همچنین می توانید ناوگان خود را نیز طوری ارتقا دهید که از نقاط ضعف دشمن بیشتر استفاده کنند. امکان انتخاب رزم ناوهای ناوگان خود از بین بیش از 20 رزم ناو برتر در جنگ های جهانی اول و دوم وجود دارد، به طوری که قادرید به دلخواه خود آن ها را انتخاب کرده و در نبردها از آنها بهره ببرید. همچنین امکان ارتقای رزم ناوها و نصب انواع و اقسام سلاح ها روی آن ها وجود دارد که لازمه ان جمع آوری پول و امتیاز است.

ویژگی های بازی Battle of Warships اندروید

  • نظارت بر کشتی های خودی و دشمن
  • تداعی لحظات جنگ جهانی دوم
  • وجود انواع کشتی و ناو جنگی در بازی
  • انیمیشن های سه بعدی و جلوه های صوتی مهیج
  • ‏سفارشی کردن تمام کشتی های موجود در بازی
  • ‏گرافیک شگفت انگیز سه بعدی
  • ستفاده از سیستم آب و هوایی در بازی
  • بازی در شب و روز

نصب بازی نبرد ناوهای جنگی

این بازی ضمن بهره مندی از گرافیک بالا و هوش مصنوعی بسیار خوب بازی، حجم بسیار مناسبی دارد و همانند بازی های بسیار سنگین، نیازمند سخت افزار قدرتمند نمی باشد.

جهت دانلود و نصب بازی بر روی لینک کلیک کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برایمان مهم است، لطفا دیدگاه خود را بیان کنید.x
()
x