معفی بازی آسفالت 9

بازی آسفالت 9 اسطوره ها / Asphalt Nine Legends

معرفی بازی آسفالت 9 اسطوره ها / Asphalt Nine Legends

آسفالت 9 جدیدترین بازی کمپانی بازی سازی معروف Gameloft برای اندروید و آیفون است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه می شود. این بازی دارای فهرست گسترده ای از اتومبیل های فوق العاده از تولید کنندگان معروف مانند فراری، پورشه، لامبورگینی و … است. ماشین رویای خود را انتخاب و در تمام مکان های دیدنی در سراسر جهان رقابت کنید. آسفالت همیشه به کیفیت بالای بخشی فنی خود معروف است و Asphalt 9 از این لحاظ نقطه عطف سری به حساب می‌آید. ساخته جدید گیم‌لافت هر چه قدر در بقیه بخش‌هایش به بهبودهای جزیی بسنده کرده و از آن جهش آسفالت هفت به آسفالت هشت خبری نیست اما در بخش فنی، Asphalt 9 چند مرتبه بالاتر از پیشینیانش قرار دارد.

طراحی بازی آسفالت 9

اولین نکته‌ای که هنگام تجربه بازی چشم‌تان را می‌گیرد رنگ‌بندی زنده‌تر و شفافیت بیشتر آن‌ها نسبت به گذشته است. بنابراین با وجود مدل سازی بهتر ماشین‌ها و افزایش جزییات محیط‌ ها بیشترین نقش در افزایش گرافیک Asphalt 9 را همین رنگ‌بندی عالی بازی به عهده دارد.

گرافیک، صداگذاری، ساخت و گیم پلی بازی در حد بازی های کنسولی است و قطعا شما در یک محیط خارق العاده غرق خواهد کرد. در کنار این ویژگی های مثبت، مدل 3D ماشین ها با دقت تمام و با رعایت تمام جزئیات طراحی و از فناوری تصویربرداری با دامنه دینامیک بالا نیز در بازی استفاده می شود تا محیط بازی هر چه واقعی تر جلوه کند و حس حضور در یک بازی ماشین سواری کم نظیر را تجربه کنید.

معرفی بازی آسفالت 9

افکت های بصری خارق العاده، گرد و خاک هایی که از تایر ماشین به هوا برمیخزد، نشان از جزئیات بالای افکت های آسفالت 9 خواهند داد. حالت های مختلف بازی به شما این امکان را می دهد تا به صورت تک نفره به ماشین سواری و شرکت در مسابقات اتومبیلرانی مشغول شوید. همچنین در حالت گروهی به صورت همزمان با 7 بازیکن و راننده از سراسر دنیا به رقابت بپردازید. شرکت در کلوب را فراموش نکنید. با گرد هم آوردن دوستان خود از سراسر دنیا یک گروه قدرتمند از رانندگان حرفه ای را تشکیل دهید و با انجام کارهای مختلف نظیر همکاری و افزایش رنکینگ کلوب یک هیجان خاص را تجربه کنید.

عملکرد بازی

بازی آسفالت 9 شباهت‌های چشم‌گیری به نسخه قبلی این عنوان یعنی Asphalt 8 دارد. در نسخه‌ قبلی سری آسفالت در زمان انتشار اولیه 48 ماشین وجود داشت. اما هنگامی که بازی Asphalt 8 به انتشار جهانی رسید 4 ماشین دیگر به آن اضافه شد. در نهایت بازیکن می‌توانست با تمام 52 ماشین موجود به مسابقه با حریفان خود برود. در نسخه جدید آن یعنی بازی موبایل Asphalt 9 Legends بازیکن می‌تواند با 111 ماشین به‌روز مسابقه دهد. هرکدام از این ماشین‌ها، دارای سطح‌های مختلفی از ضعیف به قدرتمند هستند که به صورت A/B/C/D رده‌بندی شده‌اند.

قسمت پرطرفدار بازی‌های این‌چنینی، Customize یا شخصی‌سازی ماشین‌هاست‌. در واقع به بازیکن این محیط را می‌دهد تا برروی ماشینش به صورت دلخواه رنگ و تغییرات حرفه‌ای ایجاد کند. در رابطه با رنگ‌های بازی آسفالت 9 قابل ذکر است که علاوه بر رنگ‌های موجود در بازی، بازی‌کن می‌تواند بین رنگ‌هایی که در بازی گنجانده شده‌اند، به دل‌خواه خودش ماشینش را رنگ‌آمیزی کند.

نکته مهم: بازی اینترنتی و آنلاین است و هک نمی شود و مود ندارد.

توجه :
برای جلوگیری از مسدود شدن حساب بازی و نداشتن مشکل در نصب آن، حتما بازی را از گوگل پلی دانلود کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برایمان مهم است، لطفا دیدگاه خود را بیان کنید.x
()
x